Priser
Det tilbudet du mottar vil være den endelig prisen. Prisene kan varierer noe fra den oppgitte pris på våre nettsider pga endringer i valutakurs, sesongvariasjoner, endrede priser fra leverandør mm. Opplyste priser er veiledende.
Ansvarsbegrensning
Arrangører reserverer seg mot eventuelle trykkfeil/skrivefeil på våre nettsider. Det tas forbehold om at våre priser eller andre opplysninger på nettsidene kan inneholde feil. Tilbudet du mottar fra oss etter en forespørsel fra våre nettsider, vil være den endelige prisen for reisen. Dette kan varierer noe fra den oppgitte pris på våre nettsider pga endringer i valutakurs, sesongvariasjoner, endrede priser fra leverandør mm. I tilbudet vil også våre avbestillingsregler være opplyst om. Ønskes endringer etter opplyst frist i tilbudet, må disse dekkes av kundene eller igjennom kundens reiseforsikring.
Dessverre er det slik at når en billett er bestille og betalt, er den gyldig for den datoen kampen/konserten spilles. Vi kan ikke tilby noen form for refusjon av billetter som ikke benyttes, så vi anbefaler å ha en reiseforsikring som dekker tapet dersom datoen for arrangementet endres og du ikke kan reise på ny dato. Vi dekker heller ikke følgeutgifter av en slik situasjon som feks fly, hotell osv.
Vi beklager, men dette er retningslinjene til alle fotballklubber og konsertarrangører. En refusjon vil kun skje dersom en kamp/konsert avlyses, eller når det gjelder fotball, dersom kampen spilles uten publikum.
Vi kan imidlertid være behjelpelig med å prøve og videreselge billetter for kunde, men kan ikke gi noen garanti for at vi lykkes. Lykkes vi, vil vi snarest mulig tilbakebetale den summen billettene er solgt for etter avtale med kunde minus eventuellt gebyr til arrangør.
Vi holdes ikke ansvarlig for noen del av meklingen i tilfelle av force majeure, som naturkatastrofer, vulkanutbrudd, politisk ustabilitet, streik, værforhold, pandemier og andre hendelser som GO Sport Travel ikke kunne ha forutsett ved inngåelsen av avtalen.
SIKKERHET VED NETTHANDEL
For å bidra til en enkelt og sikker handel hos oss, bruker vi Secure Socket Layer (SSL) teknologi. Alle data du sender oss via våre forespørselskjemaer og netthandel gjort online på våre sider krypteres og beskyttes maksimalt. Når dette er aktivert på et nettsted ser du en hengelås øverst til venstre foran nettadressen vår.
Personvernerklæring
Disse vilkårene er laget for å imøtekomme EU direktivet av 25. mai 2018 om behandling av personopplysninger.
Vilkårene er laget for å hjelpe deg til å forstå hvilken informasjon vi samler inn, behandler, bruker, oppbevarer, sletter og hvilke valg du har.
Når du bruker denne nettsiden, gir du oss tilgang til opplysninger om deg. Her kan du lese hvilke opplysninger vi samler inn, hvordan vi gjør det og hva vi bruker dem til.
Hva er personopplysninger?
Personopplysninger er informasjon om navn, telefonnummer og e-postadresse samt opplysninger om hvordan du bruker nettstedet.
Hvilke regler gjelder for håndtering av personopplysninger?
De Skandinaviske Londonguider er ansvarlig for håndteringen av personopplysninger som samles inn ved bruk av våre tjenester. Vi følger personopplysningsloven i behandlingen av personopplysninger.
De aktører som er arrangører av reisene, GO Sport Travel eller Sportsinternational vil ha et selvstendig ansvar for behandling av opplysninger de innhenter.
Opplysninger du selv oppgir
- Når du gjør en forespørsel eller legger inn informasjon via våre forespørselskjemaer.
- Meldinger du sender via nettsiden, for eksempel til oss eller våre samarbeidspartnere.
Opplysninger vi samler inn om din bruk av nettsidene
- Hvilken teknologi du bruker. Om du er på laptop, nettbrett eller mobil, hvilken nettleser du bruker, nettverksoperatør og lignende.
- Hva du gjør. For eksempel hvilke sider du besøker på vårt nettsted.
- Hvor du er. Vi registrerer din geografiske posisjon.
Hvilken informasjon oppbevares og deles informasjonen med andre?
Opplysninger om deg deles aldri med andre enn de som utfører den tjenesten du har sendt forespørsel om. Øvrige opplysningene blir kun brukt til analyseformål.
Ved innsending av forespørsel, oppbevarer De Skandinaviske Londonguider følgende opplysninger:
– Din epostadresse oppbevares for det formålet å kunne kommunisere med deg i etterkant av en bestilling. Din epostadresse vil ligge i vårt databasesystem uten tidsbegrensning.
– De øvrige opplysninger du har gitt ved innsending av forespørsel på tjenester fra oss, oppbevares med det å formålet å kunne kommunisere med deg under utførelsen og i etterkant av en bestilling.
Alle andre opplysninger slettes når din bestilling er ferdig behandlet. Ønsker du sletting av opplysninger, kan du kontakte oss direkte,
Din epostadresse, navn og telefonnummer vil oppbevares i database hos Mailmojo, som er vår leverandør av nyhetsbrev til våre kunder. Mailmojo har et selvstendig ansvar for å følge reglene i GDPR.
Denne epostlisten brukes for å sende ut tilbudsmailer til våre kunder som alle er medlem i vår kundeklubb. I alle nyhetsbrev vil det være en link for avmelding. Mailadresser i databasen vil bli revurdert hvert år, og inaktive abonnenter fjernes etter 6 måneder.
Vårt utførende ledd GO Sport Travel, oppbevarer følgende opplysninger:
De opplysninger du har gitt ved innsending av forespørsel på tjenester fra oss.
Disse opplysninger oppbevares elektronisk med det formålet å kunne kommunisere med deg under utførelsen og i etterkant av en bestilling, samt for for bruk ved en eventuell reklamasjon fra deg som kunde. Opplysningene oppbevares også for bruk i selskapets regnskap, men bare den tiden selskapet er lovpålagt å oppbevare elektroniske bilag.
Ønsker du sletting av opplysninger, kan du enten kontakte oss direkte.
Sletting av personopplysninger
Vi lagrer ikke personopplysninger lenger og i større grad enn det som er nødvendig for å oppfylle formålet med behandlingen. Vi sletter kunder som ikke har vært i kontakt med oss de siste 6 måneder fra vår mailingliste.
Hva innebærer det å registrere seg?
Du får mange fordeler ved å være kunde hos oss, men du kan når som helst avregistrere deg. Når du fyller ut skjemaet på våre nettside, skjer det to ting: Du legger inn en uforpliktende forespørsel, og du får tilgang til vår kundeklubb og vårt fordelsprogram.
Spørsmål og svar på bruk av cookies
Vi bruker cookies for å gi deg den beste opplevelsen på våre sider. Våre sider benytter Google Analytics for å samle statistikk og hvordan besøkende opptrer på våre sider. Informationen er som samles inn og lagres i din websleser er i anonym form der vi kan se hvor mange besøkende vi har, hvor besøkende kommer fra og hvilke sider de besøker. Les mer om Google Analytics sikkerhetspolicy.
NB: uten aksept for cookies vil du kunne oppleve at svært mange sider ikke fungerer optimalt.
Informasjonenen vil kun benyttes internt og vil ikke videreføres til noen 3. part og/eller andre personer utenfor De Skandinaviske Londonguider.
Reisevilkår for turer levert av GO Sport Travel:
Pakketurene GO Sport Travel tilbyr vanligvis flytransport, overnattinger og billetter til arrangementer, men det er unntak der antall overnattinger kan variere. Dette er beskrevet i teksten under hvert arrangement.
GO Sport Travel arrangerer også bare begivenhetsbilletter. I tilfeller der GO Sport Reises forpliktelse er å arrangere en begivenhetsbillett, kan de ikke holdes ansvarlig for de delene av turen som den reisende ordner selv via andre leverandører enn GO Sport Travel.
1. FLYTBILLETTER
1.1 Hvert flyselskap har sine egne regler og betingelser for forsinkelser, kansellerte flyreiser, håndtering av bagasje, bagasjevekter og passasjerer. Kontakt flyselskapet eller GO Sport Travel i tilfelle forsinkelser, kansellerte flyreiser, håndtering av bagasje, bagasjevekter og regler for passasjerer. Luftfartsselskapet har ikke noe ansvar for andre deler av pakken. Flybilletter kan bare brukes på datoene og tidspunktene som er angitt på flybilletten. Avgangstider og flynummer kan endres. Kontakt flyselskapet eller GO Sport Travel for informasjon.
1.2 Endringer i flybestillinger, for eksempel navnendringer eller endrede flytid, følger hver enkelt transportørs regler og betingelser. Kontakt GO Sport Travel for disse endringene. Hvis de ønskede endringene er gjennomførbare, vil GO Sport Travel pålegge den reisende kostnaden.
1.3 GO Sport Travel er ikke ansvarlig for noe. tilkoblingstransport som den reisende har bestilt separat i tillegg til pakkereisen. Hvis tilkoblet transport er booket slik at den reisende ikke kan være i tide for avgangstiden i pakkereisen, skal GO Sport Travel ikke holdes ansvarlig for dette.
1.4 GO Sport Travel holdes ikke ansvarlig og kan ikke belastes for tapet arbeidstid for den reisende i tilfelle forsinkelser.
2. HOTELL
2.1 GO Sport Travel følger hotellets regler og betingelser som gjelder for hver spesifikk bestilling. GO Sport Travel er ikke ansvarlig for noe. skade, hotellets ekstra tjenester eller noe annet forårsaket eller brukt av reisende under pakkereisen. Eventuelle kostnader som senere blir pålagt GO Sport Travel av hotelleverandøren og som har blitt forårsaket eller brukt av den reisende, pålegges den reisende.
2.2 GO Sport Travel har rett til når som helst før avreise å endre den reisendes hotellbooking til en tilsvarende eller bedre hotellstandard i tilfelle overbookinger av hotellene uten å bli holdt ansvarlig overfor den reisende.
3. MATCH / EVENT BILLETT (Eks. Sport, konsert, musikal eller teaterbillett)
3.1 GO Sport Travel garanterer i tilfelle et jevnt antall reisende (f.eks. 4 reisende) at ingen sitter alene, f.eks. 2 + 2, innenfor de garanterte delene bekreftet ved bestilling. I tilfelle et ulikt antall reisende (f.eks. 5 reisende), kan divisjonen være eks. 2 + 2 + 1. plass GO Sport Travel gjør imidlertid alltid sitt beste for å tilby en så god beliggenhet som mulig. For fotballkamper på Camp Nou er parvis plassering bare garantert når du bestiller Hospitality-seter (f.eks. Paris Lounge & Berlin Lounge).
3.1.1 På fotballkamper på Stamford Bridge, Emirates Stadium, Old Trafford, Craven Cottage & Tottenham Hotspur Stadium, har selgeren rett til å foreta reservasjoner med et jevnt antall reisende på rad over hverandre (f.eks. Rad E-stol 202 og rad F-stol 202). 3.2 GO Sport Travel har når som helst rett til å oppgradere reisens kamp- / begivenhetsbillett til en bedre seksjon i henhold til setekartene som er vist på www.gosporttravel.com under hvert arrangement, uten å være ansvarlig overfor den reisende.
3.3 GO Sport Reises endringer / avbestilling før avreise
3.3.1 Hvis GO Sport Travel må avbestille turen eller hvis den ikke kan gjennomføres som avtalt, må den reisende informeres så snart som mulig.
3.3.2 Dette gjelder imidlertid ikke for endringer eller avvik, som kan anses å være av mindre betydning for den reisende.
3.3.3 Hvis endringen innebærer at den økonomiske verdien av reisen blir redusert, har den reisende rett til reduksjon i prisen.
3.3.4 Er endringene gjort i avtalen i GO Sport Travel vesentlige, eller er turen kansellert uten at den reisende er ansvarlig for dette, kan han / hun:
Oppsig avtalen og få tilbake hele beløpet han / hun betalte i henhold til avtalen, eller
• delta i en annen pakkereise, hvis GO Sport Travel kan tilby dette.
3.3.5 Den reisende må innen rimelig tid etter å ha mottatt melding om endring eller at reisen er kansellert, varsle GO Sport Travel om hans valg.
3.3.6 Hvis utskiftingsturen har en mindre verdi enn den opprinnelige pakkereisen, må GO Sport Travel tilbakebetale prisforskjellen til den reisende.
3.4 GO Sport Reises endringer etter avreise
3.4.1 På grunn av senere omstendigheter kan det hende at GO Sport Travel ikke kan levere deler av avtalte tjenester etter avreise. I slike tilfeller skal GO Sport Travel tilby kompensasjonsordninger.
3.4.2 For noen pakkereiser, på grunn av deres spesielle natur, kan det være vanskelig å forutsi den nøyaktige kursen. Endrede naturforhold, viderekoblinger, politiske hendelser, etc. kan bety at GO Sport Travel blir tvunget til å gjøre endringer i reiseruten. I slike tilfeller skal GO Sport Travel om mulig tilby de reisende kompensasjonsordninger. Hvis endringen medfører en forverring for den reisende, kan han ha rett til erstatning og / eller prisavslag.
3.4.3 Hvis endringer i avtalte tjenester i henhold til 3.4.1 eller 3.4.2 skyldes forhold utenfor GO Sport Reises kontroll, som han ikke med rimelighet kunne forventes å ha tatt hensyn til da avtalen ble inngått og konsekvensene som han ikke med rimelighet kunne ha unngått eller overvunnet , har den reisende ikke rett til erstatning. Hvis endringer skyldes en underleverandør leid av GO Sport Travel, er GO Sport Travel fritt for erstatningsansvar hvis det skyldes en omstendighet utenfor underleverandørens kontroll.
3.5 Den reisende er forpliktet til å sjekke nøyaktig kamp / begivenhetsstart (avspark, fastsatt tid for prestasjoner, startpunkt for løp eller avgang) før avreise.
3.5.1 Feil kamp- / begivenhetsbilletter i forhold til hva som er bekreftet ved bestilling, må påpekes rett før kampstart / arrangement med oppringninger til GO Sport Reises nødnummer som finnes i reisedokumentene, slik at GO Sport Travel har en mulighet til å rette opp eventuelle feil. Hvis GO Sport Travel ikke kan rette opp en mulig feil, må den reisende skriftlig og med kopi eller original kamp / begivenhetsbillett påpeke feilen til GO Sport Travel senest 14 dager etter hjemkomst.
3.6 Levering av kamp / begivenhetsbillett skjer senest kl 11.00 på kamp- / begivenhetsdagen til den reisende hotellet med mindre annet er oppgitt (i noen tilfeller blir kamp- / begivenhetsbilletten sendt hjem til kunden og i noen tilfeller hentes kamp / begivenhetsbilletten på billettluken). Hvis levering ikke har funnet sted innen 11.00, må den reisende kontakte GO Sport Reises nødnummer som du finner i reisedokumentene. Hvis billett- / begivenhetsbilletter ikke er levert til reisende senest kl 16.00 på kamp- / begivenhetsdagen skal GO Sport Travel godtgjøre den reisende med et fast beløp på SEK 250 per bestilt kamp / begivenhetsbillett.
Hvis leveransen mislykkes før kampens / begivenhetsstart (avspark, planlagt tidspunkt for opptreden, startpunkt for løp eller avlevering), skal GO Sport Travel godtgjøre kunden med hele reiseprisen for pakken.
3.7 GO Sport Travel er ikke ansvarlig for den reisendes oppførsel og antrekk før, under og etter kampen / arrangementet og kan ikke holdes ansvarlig for noen del av pakkereisen av den reisende hvis han blir avvist fra kampen / arrangementet av kampen / arrangementets arrangør.
3.8 Face Value (prisen som kan skrives ut på begivenhetsbilletten) er ikke prisen GO Sport Travel kjøper kamp / billetter til fra klubber og byråer.
4. BESTILLING
4.1 Bestilling av pakkereiser gjøres via e-post, faks, webskjema på www.gosporttravel.com eller via telefon av den reisende. Bestillinger per telefon kan registreres uten at den reisende blir varslet. Ettersom ordren er plassert og bekreftet av GO Sport Travel, er avtalen bindende for begge parter.
4.2 En reisende som bestiller en pakkereise med flere deltakere enn ham, påtar seg ansvaret som betaler for alle deltakerne, og forplikter seg til å informere alle deltakerne om GO Sport Reises spesielle reisevilkår.
4.3 Lov om fjernavtaler og avtaler utenfor forretningslokaler (2005:59), også kalt fjernavtaleloven, gjelder ikke med henvisning til kap. 2. § 11 (kulturarrangement, idrettsarrangement eller lignende tjeneste).
4.4 GO Sport Travel har rett til å ta kredittinformasjon om kunden og har også rett til å iverksette tiltak i samsvar med dette.
4.5 Muntlige avtaler ved bestilling må være skriftlig på faktura / bekreftelse for å kunne påberopes.
5. BETALING
5.1 Betaling av bestilt pakkereise skjer enten mot en faktura med forfall 10 dager etter bestillingstidspunktet, med mindre annet er oppgitt eller mot betaling / kredittkort. Håndteringsgebyr legges til med 50 kr.
6. REISEHANDLINGER
6.1 GO Sport Travel sender reisedokumentene den reisende trenger for å fullføre reisen 0-7 dager før avreise. I tilfelle at kamp- / begivenhetsbilletter blir levert som e-billetter, eller at GO Sport Travel venter på levering av kamp- / begivenhetsbilletter fra arrangøren eller byrået, vil disse bli sendt 0-3 dager før arrangementet.
6.2 Den reisende er ansvarlig for å sjekke at reisedokumentene er i samsvar med rekkefølgen på pakkereisen og for umiddelbart å rapportere eventuelle feil til GO Sport Travel.
6.3 Den reisende er ansvarlig for å umiddelbart varsle GO Sport Travel om eventuelle endringer i den reisendes kontaktinformasjon.
6.4 Den reisende er ansvarlig for å kontakte GO Sport Travel hvis fullstendige reisedokumenter ikke er mottatt 24 timer før avreise.
7. PASSPORTER, VISAS, INNGANGSBETINGELSER, VASKINERING, BEGRENSNINGER
7.1 Alle reisende må ta med gyldig pass under pakkereisen.
7.2 Det er den reisendes ansvar å finne ut om et visum kreves for innreise, og å gjøre visumsøknad. Hvis en reisende bestilte en pakkereise fra GO Sport Travel og deretter avvises visum, kan ikke GO Sport Travel holdes ansvarlig.
7.3 Det er den reisendes ansvar å finne ut om det kreves innreisetillatelse for innreise, og å sende inn en søknad om innreise. Hvis en reisende bestilte en pakkereise fra GO Sport Travel og deretter blir nektet innreise, kan ikke GO Sport Travel holdes ansvarlig.
7.4 Det er den reisendes ansvar å kontakte vaksinasjonssentralen for den nøyaktige anbefalingen.
7.5 Det er den reisende ansvar å ta hensyn til gjeldende begrensninger for avgang og innreise til destinasjonen.
8. AVBESTILLING
8.1 Bestilte flybilletter i en pakkereise refunderes aldri uansett når avbestillingen finner sted.
8.2 Bestilte kamp- / begivenhetsbilletter på en pakkereise refunderes aldri uansett avbestilling.
Ved avbestilling opp til 15 dager før avreisedato, vil 50 prosent av alle kostnader bli refundert. Ved avbestilling 14 dager og opp til 24 timer før avreise, vil 25% av hotellkostnaden bli refundert. Ved avbestilling nærmere enn 24 timer før avreise refunderes 0% av hotellkostnaden.
8.4 Avbestillinger av bestillinger gjort under en kjent pandemi som er kunngjort av WHO eller epidemien, vil bli refundert med 0% av det totale beløpet for bestillingen.
9. KLAGE
9.1 I tilfelle en feil i de avtalte tjenestene, skal den reisende umiddelbart, etter at han / hun har lagt merke til eller burde ha lagt merke til feilen, klage til GO Sport Travel, hans representant eller til underleverandøren, som feilen gjelder, for å gi GO Sport Travel muligheten til å bøte feil. Klager må om mulig gjøres på destinasjonen.
Feil kamp- / begivenhetsbilletter i forhold til hva som er bekreftet ved bestilling må påpekes rett før kampstart / begivenhet med anrop til GO Sport Reises nødnummer som ligger i reisedokumentene, slik at GO Sport Travel har en mulighet til å rette opp eventuelle feil.
9.1.2. Hvis mulig, må den reisende sørge for at klagen er dokumentert skriftlig av GO Sport Travel eller dennes underleverandør på stedet.
9.1.3. Den reisende kan ikke påberope seg feil hvis klagen ikke er kommet i samsvar med det som er angitt ovenfor.
9.1.4. Krav om skader eller prisavslag må sendes GO Sport Travel så snart som mulig etter endt tur.
9.1.5. Hvis det fremmes krav på grunn av en feil i de avtalte tjenestene senere enn to måneder fra det tidspunktet den reisende merket eller burde ha lagt merke til feilen, anses den reisende ha mistet retten til å påberope feilen.
10. UTSKRIFT OG SKRIFTFEL
10.1 GO Sport Travel forbeholder seg retten til å skrive og skrive feil i tilbud, bekreftelser, fakturaer, reisedokumenter, på nettsteder eid av det, i kataloger, annonser og i alt annet markedsføringsmateriell.
11. FORCE MAJEURE
11.1 Både GO Sport Travel og den reisende har rett til å trekke seg fra avtalen hvis det etter at avtalen er blitt bindende for partene, på eller i nærheten av destinasjonen eller langs den planlagte ruten, oppstår en naturkatastrofe, krigshandling, generalstreik eller annen intervenerende hendelse som vesentlig påvirker turen. implementering eller forholdene på destinasjonen på det tidspunktet turen skal fullføres.
I en force majeure-situasjon, ev. regulering av kostnader skjer fra et rimelig perspektiv basert på hver enkelt situasjon.
11.2 Vurderingen av om en hendelse skal anses å utgjøre en slik begivenhet som spesifisert i 11.1, skal gjøres med hensyn til offisielle uttalelser fra svenske og internasjonale myndigheter. En avskritt fra Utenriksdepartementet fra reise til den aktuelle destinasjon skal betraktes som en slik hendelse.
ARRANGEMENT MATCH / EVENT BILLETTER
1. MATCH / EVENT BILLETT (Eks. Sport, konsert, musikal eller teaterbillett)
1.1 GO Sport Travel garanterer i tilfelle et jevnt antall reisende (f.eks. 4 reisende) at ingen sitter alene, f.eks. 2 + 2, innenfor de garanterte delene bekreftet ved bestilling. I tilfelle et ulikt antall reisende (f.eks. 5 reisende), kan divisjonen være eks. 2 + 2 + 1. plass GO Sport Travel gjør imidlertid alltid sitt beste for å tilby en så god beliggenhet som mulig. For fotballkamper på Camp Nou er parvis plassering bare garantert når du bestiller Hospitality-seter (f.eks. Paris Lounge & Berlin Lounge).
1.1.1 I fotballkamper på Stamford Bridge, Emirates Stadium, Etihad Stadium, Anfield, Old Trafford, Craven Cottage & Tottenham Hotspur Stadium, har selgeren rett til å foreta reservasjoner med et jevnt antall reisende på rad over hverandre (f.eks rad E-stol 202 og stol F-stol 202).
1.2 GO Sport Travel har når som helst rett til å oppgradere reisens kamp- / begivenhetsbillett til en bedre seksjon i henhold til setekartene som er vist på www.gosporttravel.com under hvert arrangement, uten å være ansvarlig overfor den reisende.
1.3 I tilfelle endringer av kamp / begivenhetsdato og / eller tid er kamp / begivenhetsbilletten gyldig uavhengig av når den nye datoen er eller når den nye tiden er satt. GO Sport Travel er ikke ansvarlig for kundens transport, overnatting eller andre aktiviteter som han har bestilt gjennom andre kanaler.
1.3.1 Den reisende er forpliktet til å sjekke nøyaktig kamp / begivenhetsstart (avspark, fastsatt tid for prestasjoner, startpunkt for løp eller avgang) før avreise.
1.3.2 Den reisende er forpliktet til å sørge for at hotellreservasjonen på lokalet bestilles under samme navn som angitt ved bestilling av billettmegling på GO Sport Travel.
1.4 Feil kamp- / begivenhetsbilletter i forhold til hva som er bekreftet ved bestilling må påpekes rett før kampstart / begivenhet med anrop til GO Sport Reises nødnummer som finnes i reisedokumentene, slik at GO Sport Travel har en mulighet til å rette opp eventuelle feil. Hvis GO Sport Travel ikke kan rette en mulig feil, må den reisende skriftlig og med kopi eller original kamp / kampbillett påpeke feilen til GO Sport Travel senest 14 dager etter hjemkomst.
1.6 Levering av kamp / begivenhetsbillett skjer senest kl 11.00 på kamp- / begivenhetsdagen til den reisende hotellet med mindre annet er oppgitt (i noen tilfeller blir kamp- / begivenhetsbilletten sendt hjem til kunden og i noen tilfeller hentes kamp / begivenhetsbilletten på billettluken). Hvis levering ikke har funnet sted innen 11.00, må den reisende kontakte GO Sport Reises nødnummer som du finner i reisedokumentene. Hvis billett- / begivenhetsbilletter ikke er levert til reisende senest kl 16.00 på kamp- / begivenhetsdagen skal GO Sport Travel godtgjøre den reisende med et fast beløp på SEK 250 per bestilt kamp / begivenhetsbillett. Hvis levering mislykkes før start av kamp / begivenhet (avspark, angitt tidspunkt for prestasjoner, startsted for løp eller avlevering), skal GO Sport Travel godtgjøre kunden for 100% av kostnadene som GO Sport Travel belastes for byrået. GO Sport Travel er ikke ansvarlig for kundens transport, overnatting eller andre aktiviteter som han har bestilt gjennom andre kanaler.
1.7 GO Sport Travel er ikke ansvarlig for kamper / begivenheter som blir avbrutt på grunn av hooliganisme, krig, streik, naturkatastrofe, vær, pandemi kunngjort av WHO eller andre omstendigheter før eller under arrangementet og kan ikke holdes ansvarlig for kostnaden for mekling. GO Sport Travel er ikke ansvarlig for kundens transport, overnatting eller andre aktiviteter som han har bestilt gjennom andre kanaler.
1.8 GO Sport Travel er ikke ansvarlig for den reisende oppførsel og antrekk før, under og etter kampen / begivenheten og kan ikke holdes ansvarlig for noen del av meklingen hvis han blir avvist fra kampen / begivenheten av kampen / arrangementets arrangør.
1.9 Face Value (prisen som er skrevet ut på billetten til arrangementet) er ikke prisen GO Sport Travel kjøper match / billetter til fra klubber og byråer.
1.10 Eventbilletter kan leveres som papirbilletter eller som årlige billetter.
1.10.1 Papirbilletter er bare gyldige for den spesifikke begivenheten de leveres for og kan beholdes av kunden etter at arrangementet er avsluttet.
1.10.2 Årskort brukes til flere arrangementer på samme arena i løpet av et år og må derfor returneres av kunden i henhold til instruksjoner som følger med levering. Hvis dette ikke skjer, og kunden for eksempel tar med seg årskort til hjemstedet, må disse returneres umiddelbart til GO Sport Travel. Alle kostnader for dette belastes kunden.
2. BESTILLING
2.1 Bestilling av mekling skjer via e-post, faks, webskjema på www.gosporttravel.com eller via telefon av den reisende. Bestillinger per telefon kan registreres uten at den reisende blir varslet. Ettersom bestillingen er utført og bekreftet av GO Sport Travel, er avtalen bindende for begge parter.
2.2 En reisende som bestiller levering av kamp- / begivenhetsbilletter for flere deltakere enn ham, påtar seg ansvaret som betaler for alle deltakere, og forplikter seg til å informere alle deltakerne om GO Sport Reises spesielle reisevilkår.
2.3 Lov om fjernavtaler og avtaler utenfor forretningslokaler (2005:59), også kalt fjernavtaleloven, gjelder ikke med henvisning til kap. 2. § 11 (kulturarrangement, idrettsarrangement eller lignende tjeneste).
2.4 GO Sport Travel har rett til å ta kredittinformasjon om kunden og har også rett til å iverksette tiltak i samsvar med dette.
2.5 Muntlige avtaler ved bestilling må være skriftlig på faktura / bekreftelse for å kunne påberopes.
3. BETALING
3.1 Betaling for bestilt megling skjer enten mot en faktura med forfall 10 dager etter bestillingstidspunktet, med mindre annet er oppgitt eller mot betaling / kredittkort. Håndteringsgebyr legges til med 50 kr.
4. REISEHANDLINGER
4.1 GO Sport Travel sender reisedokumentene den reisende trenger for å fullføre reisen 0-7 dager før avreise. I tilfelle at kamp- / begivenhetsbilletter blir levert som e-billetter, eller at GO Sport Travel venter på levering av kamp- / begivenhetsbilletter fra arrangøren eller byrået, vil disse bli sendt 0-3 dager før arrangementet.
4.2 Den reisende er ansvarlig for å sjekke at dokumentene er i samsvar med byråets bestilling og for umiddelbart å rapportere eventuelle feil til GO Sport Travel.
4.3 Den reisende er ansvarlig for å umiddelbart varsle GO Sport Travel om endringer i den reisendes kontaktinformasjon.
4.4 Den reisende er ansvarlig for å kontakte GO Sport Travel hvis fullstendige dokumenter ikke er mottatt 24 timer før arrangementets start.
5. AVBESTILLING
5.1 Bestilte arrangering av kamp- / begivenhetsbilletter kan ikke refunderes under ingen omstendigheter.
5.2 I noen tilfeller er kamp- / begivenhetsbilletter ikke personlige og kan deretter overføres til tredjepart. Kontakt GO Sport Travel for ytterligere informasjon hvis behovet oppstår.
5.3 Avbestillinger av bestillinger gjort under en kjent pandemi som er kunngjort av WHO eller epidemien, vil bli refundert med 0% av det totale beløpet for bestillingen.
5.4 Bestillinger som er lagt inn foran en kjent pandemi kunngjort av WHO eller epidemien og hvis hendelser påvirkes av en ny hendelsesdato, avlyste hendelser eller at arrangementer avholdes med et begrenset antall besøkende eller til og med med lukkede tribuner, kompenseres med en verdisjekk til 50% av bestillingsverdien og med 24 måneder gyldighet.
6. UTSKRIFT OG SKRIFTFEL
6.1 GO Sport Travel forbeholder seg retten til å skrive og skrive feil i tilbud, bekreftelser, fakturaer, reisedokumenter, på nettsteder eid av det, i kataloger, annonser og i alt annet markedsføringsmateriell.
7. FORCE MAJEURE
7.1 GO Sport Travel holdes ikke ansvarlig for noen del av meklingen i tilfelle av force majeure, som naturkatastrofer, vulkanutbrudd, politisk ustabilitet, streik, værforhold, pandemier og andre hendelser som GO Sport Travel ikke kunne ha forutsett ved inngåelsen av avtalen.
De Skandinaviske Londonguider
Fagerliv. 1, 2312 Ottestad, Norge
Tlf +47 900 19054
Email: henry@londontown.no
GO Sport Travel
Oasis Office, 85-87 Bayham Street, London NW1 0AG
Tel: +44 20 7240 3983
Email: impact@londontown.no